Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
O przegranym meczu i PODOLSKIM blog4u.pl

Mój Profil









Avatar




Księga Gości

Wejdz.....
Wejdz w grono psich kumpli


DODAJ DO ULUBIONYCH

Dodaj MnIe xD


Ulubieni












Linki

Psie blogi :)
Blogasek o psiakach polecam!
Popierajce rozne akcje!
Napewno słyszeliście o tej stronie.wszystkie rasy psów!!!
Jezeli mozecie adoptujcie!Wiem ze to nie jest proste;(
Chcecie kupić psa?Z rodowodem? WEJDZCIE
Hodowla psów "Dwie Korony"
Psie Gry
Puzzle 1
Puzzle 2
Puzzle 3
Narysuj swojego psa!
Psie pismo (super jak na łapkę)
Kolejna dziwan psia gra =)
Psie puzzelki
Psie puzzle
Psie puzzelki
Psie puzzle
Psie puzzle
Psie puzzle
Psie Plany
1 PLAN
2 Plan
Psie Quizy
psie quizy sprawdz sie miłośniku!
2 Quiz!Jest super
wejdzcie ze zdjęciami Quiz!
Psie Tapetki
Różowy Świat
Psy
Psiak
Psiaki
Psy
Psi sen...?
Różne Strony i Blogi
Nietylko Psy!



Archiwum

2009
Styczen
2008
Listopad
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecien
Marzec
Luty



Licznik

Odwiedziło 95586

O przegranym meczu i PODOLSKIM

Wiecie zgadzam się z wami że ten mecz to porażka!
Ale mi się wydaje że PODOLSKI nie miał wyboru!!
No bo polska go wywaliła to postanowił grać w niemczech.
Strzelał gole dlatego że dostanie duuuuużoo kasy!
A za te gole to niewiem czy niepodwoją mu stawki!!

Za niedługo tworzę nowego bloga o nożnej.Podam adres byebye


Głosuj (0)

Karolina-oskarus 16:39:08 10/06/2008 [Powrót] Skomciuj



Tak zgadzam się mecz porażka...
ale nie zgadzam się z innymi którzy nadają na Podolskiego... Przecież jak napisałaś nie miał wyboru!... a zresztą jak go PZPN nie chciał to teraz ma za swoje... że niby co?? miał czekać aż łaskawie go wezmą do reprezentacji Polski... ja bym tam ich też olała..

Zresztą widać było jego reakcję po strzelonych bramkach... nie cieszył się... ktoś moż epowiedzieć że to było specjalnie ten brak radości ale mi się nie wydaje... Podolski rulezzz hehe
A ja tam oglądam F1 i Kubica the best number łan ;)
Ps. Fajny blog,,,
SySzunia 17:53:24 10/06/2008
| brak www IP: 79.163.204.155